понедељак, 6. децембар 2010.

Crni koreni


Neuspesi su neminovnost! Stvar je samo u tome koliko cemo ih brzo prihvatiti i sta cemo iz njih nauciti. Medjutim, nije uvek lako uciti iz neuspeha. Desi da nas jedna nepovoljna situacija natera da se setimo sasvim druge nepovoljne situacije koja se desila nekad ranije u nekom sasvim drugacijem kontekstu, ta situacija vodi do trece koja nema veze sa prve dve i tako dalje. Nazovimo to crni koreni. Vratimo se na primer o prijatelju koji nam nije pomogao kad nam je bilo potrebno…

1.       “Trazio sam mu pomoc, a  on se napravio blesav”, sledeca misao:
2.       “Tako se isto napravio blesav I moj prijatelj X kada sam mu trazio pomoc onda…”, dalje:
3.       “Kad sam bio mali, roditelji su mi obecali biciklu za odlican uspeh ali su me i oni prevarili”, dalje:
4.       “Mene ljudi varaju, necu vise nikome da verujem i bas me briga sta misle drugi, od sada gledam samo svoje interese”
Ne treba zaboraviti crnu buru emocija koje nas muce dok se ove misli nizu jedna za drugom. Na ovaj nacin razmisljajuci, dosli smo u situaciju da pored aktuelnog problema u sebi ponovo ozivimo i neuspeh iz proslosti. Ozlojadjenost i bol su se mnogostruko umnozili, a aktuelni problem gotovo da vise ne postoji (minijaturan je u odnosu na pakao koji prozivljavamo zbog crnih korena!). Uciti na greskama nije lako (bice reci i o tome)! Za pocetak je sasvim dovoljno prepoznati da se ovako nesto desava u nama. 

Zelite jos da procitate o nacinima dolazenja do samoostvarenja? Kliknite ovde

Нема коментара:

Постави коментар